Dni Otwarte z marką Rain Bird – podsumowanie
Od początku tego roku w strategię Budmech wpisujemy zintensyfikowanie działań mających na celu wyjście do Klienta. Po miesiącach kontaktów wirtualnych, chcemy się spotykać i rozmawiać twarzą w twarz.
Szlaki przetarł nasz RoadTour pod hasłem Śniadania Mistrzów Dekarstwa z marką RANO, który spotkał się z ogromnym zainteresowaniem naszych Partnerów i Klientów i wciąż rozwija skrzydła dodając kolejne lokalizacje na swojej trasie. Dzisiaj zakończyliśmy pierwszą część kolejnego projektu, Dni Otwartych z marką Rain Bird w oddziałach Budmech. Razem z naszymi Partnerami, Rain Bird i Griffon, mieliśmy okazję spotkać się i porozmawiać z Klientami, zaprezentować ofertę Budmech i zrealizować owocne transakcje.
Dziękujemy naszym Pracownikom z oddziałów Warszawa, Lublin i Olsztyn oraz Przedstawicielom Rain Bird i Griffon za ogromne zaangażowanie w prace nad tym projektem.
Do formuły Dni Otwartych z marką Rain Bird wracamy już po wakacjach – kolejne spotkanie odbędzie się w centrali Budmech w Woli Mrokowskiej. Dokładny termin podamy już wkrótce.
Zapraszamy do galerii Dni Otwartych!